Timeplan

TIMEPLAN

Under ser du timeplenen for Våren 2018. 

Vi kjører 8 ukers kurs i forskjellige nivåer. 8 ukerskursene går en gang i uken på samme dag og tid og koster 1900 kr. Du kan lese mer om og melde deg på kurs her. 

I tillegg til kurs har vi av og til drop-in klasser som du kan være med på ved siden av kurset. Disse timene er spesialdesignet som komplement til pole klasser og vil gjøre deg sterkere, mer fleksibel og mer vant til flyt i bevegelsene din. Du kan lese mer om de ulike drop-in klassene under. Priser for drop-klasser ser du her 

Live timplan og påmelding for drop-in finner du her. 

Timeplan Januar 2018

Intro Kurs

Pole 2 Kurs

Pole 3 Kurs

Drop-In klasser

Egentrening

Pole Fitness

Dette er en morsom styrketrenings time med åpent nivå. Det vil jobbes med core styrke og utholdenhet både med og uten stang. Dette er ikke en pole tenikk time hvor du vil lære nye triks, men en skredderskydd time, ment for å bygge opp den styrken som kreves i Pole dance.

Streching

Dette er en hel klasse satt av til utøying og mobilitetsøvelser. Klassen er perfekt for deg som ønsker å bli mer fleksibel slik at du kan få til alle de fine pole triksene som krever fleksibilitet, og det anbefales at alle som trener pole også deltar på streching klasser. Klassen er også åpen for elever som ikke trener pole ved siden av. Ta gjerne på deg tights og langermet overdel, kun pole klær passer ikke for denne klassen, da det er viktig å holde varmen for å ikke skade seg. 

Lyrical Pole

En dansefokusert klasse, hvor vi danser både rundt stangen og på gulvet. Ikke for helt nybegynnere. Her brukes enkle moves fra Pole Intro kurset, og du bør ha deltatt på minmum 3-4 kurs klasser før du melder deg på denne klassen. Dette er en fin klasse å kombinere med andre klasser for inspirere din Pole Dance progresjon. Vi vil jobbe med flyt i bevegelsene, overganger mellom pole elementer og du vil etterhvert kunne finne din personlige stil. 

Egentrening

Dette er tid satt av for at du skal kunne øve på det du har lært på kurs, på egenhånd.  Husk å varme opp og ta hensyn til andre i salen. Egentrening er UTEN INSTRUKTØR.